Celou epizodu si poslechněte zde:
Obsah epizody:
Navazujeme na dřívější rozhovor s Janem Minaříkem, který vyšel v březnu na AffilBoxím podcastu: 53. epizoda o redesignu webu i firmy.
S Janem jsme pokračovali v debatě o affiliate partnerech, protože jsou často jeho klienty – v rámci vývoje webů či konverzní grafiky.
Jak se liší práce na webech affiláků, oproti klasickým zakázkám na prezentačních webech? Jsou opravdu partneři takdraví po výkonu webu a měřitelnosti výsledků? A opravdu tak tlačí na opakované A/B testování, které stále pokračuje?
Jan Minařík je letitý UX specialista a stratég, který svým klientům v rámci webové agentury Effecto Creatives a Effektivního náboru pomáhá růst.
A vizuál kompletního AffilBoxu (aktuálně webu, ale v budoucnu i samotné služby) je právě od jeho týmu.
Hlavními body celého rozhovoru byly:
- Affiláci jsou nejlepší markeťáci – kdyby nebyli, umřeli by hlady
- Každý korporátní “mkt specialista” by se měl od affiláku co učit
- A/B testování vizuálů jako základ práce
- Zkušenosti z designů na affiláckých webech – čím se liší od běžných klientů?
- Vždy jdou za konverzí
- Je zde odlišnost i v komplexitě designu?
- Vše je podřízené konverznosti celého webu
- Dlouhodobostí dalšího vývoje
Novinky z AffilBoxu kolem partnerů a influencerů
Kdyby vás více zajímalo, co na AffilBox.cz a PartnerBox.cz nabízíme, podívejte se na naše výsledky – na case study o přínosu a růstu klientů skrze affiliate a influencerských marketing.
A prosím nezapomeňte odebírat tento podcast ve své oblíbené aplikaci = letos máme v plánu vícero rozhovorů – což už teď jasně splňujeme a máme 3 další nahrané a připravené ve frontě.
Tímto dílem vás provázel Ondřej Martinek.
Děkuji moc za váš čas a poslech!
