Celou epizodu si poslechněte zde:
Poznámky k epizodě:
Novinky v PB:
- 11. 7. Přihlašovací údaje v rámci rychlo-registrace se dají do clipboardu zkopírovat jediným klikem na samotný údaj.
- 11. 7. Výpis přihlašovacích údajů do nově zaregistrované kampaně se vypisuje na děkovací stránce po registraci do vybrané kampaně.
- 11. 7. Doplněn aktualizovatelný profil (Údaje pro AffilBox v bočním panelu) pro údaje nutné k zaregistrování do nových affiliate kampaní.
- 11. 7. Přidána rychlo-registrace z Katalogu kampaní do jednotlivých AffilBoxích kampaní.
- 10. 7. Do Katalogu kampaní bylo doplněno vyhledávání do bočního panelu.
- 10. 7. Nově je podklad k fakturaci sdružený se samotným formulářem pro nahrání faktury na vyplacení provizí.
- 9. 7. V katalogu přibyla možnost filtrace mezi kampaněmi – propojené (jste zaregistrováni a už máte přidaný program na nástěnce) a nepropojené (nemáte zaregistrovaný účet).
- 5. 7. Doplněna každodenní aktualizace tematik v rámci Profilu partnera – vůči nově zapojeným kampaním v rámci dashboardu.
Co nás zajímá:
- Tematičnost
- Provize (výše, jednorázovost/opakovanost, pro všechny zákazníky, jen nové, dle kategorie produktů, …)
- Konverznost (výše konverzního poměru, i dle rozpadu jednotlivých kanálů, ..)
- Průměrná objednávka (výše košíku)
- Jak vypadá web (ux, brand, důvěryhodnost)
- Jak komunikuje správce (počet kontaktních možností, rychlost odpovědi, hloubka odpovědi, komunikace 1:1, či masová přes mailing/skupinu, nebo kombinace, …)
Z průměrné objednávky a hodnoty provize s konverzním poměrem si můžeme vypočítat EPC = a tím porovnávat jednotlivé kampaně.
Kde hledat kampaně
- Osobně preferujeme kampaně na AB: https://www.partnerbox.cz/katalog-affiliate-kampani/
- + Rychloregistrace v PB
- Náš https://affiliatekatalog.com/
- affilaci.cz
- Facebookové skupiny
- Tematika e-shopu + Google = odkaz v patičce